Stoiximan και τμήμα εξυπηρέτησης μελών

Stoiximan εξυπηρέτηση μελών

Οποιαδήποτε στιγμή χρειαστεί βοήθεια ένας παίκτης του Stoiximan, μπορεί να απευθυνθεί στο αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης μελών.

Η εξειδικευμένη ομάδα του Stoiximan είναι ανά πάσα στιγμή εκεί για να σε εξυπηρετήσει άμεσα με τον τρόπο που εσύ θα επιλέξεις, για οποιεσδήποτε απορίες ή παρατηρήσεις έχεις.

“Παρακαλούμε μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας. Θα είναι χαρά μας να σε βοηθήσουμε σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα και αν αντιμετωπίζεις, ενώ τα σχόλια σου είναι σημαντικά για εμάς αφού αποτελούν την πιο πολύτιμη βοήθεια στην προσπάθεια μας να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που παρέχουμε στα μέλη μας. Οι παρακάτω τρόποι επικοινωνίας είναι πάντα στη διάθεση σου”, αναφέρει η σχετική ανακοίνωση-παρότρυνση του Stoiximan.

Οι προσφερόμενοι τρόποι επικοινωνίας είναι το live chat του Stoiximan, το e-mail, καθώς και η τηλεφωνική κλήση/call back service, στην οποία ο επισκέπτης απλώς συμπληρώνει τη φόρμα και ένας υπεύθυνος επικοινωνεί μαζί του.

To live chat λειτουργεί από τις 12:00 κάθε ημέρας έως τις 00:00 της επομένης.

Αντίστοιχα, στο e-mail [email protected] μπορείς να στείλεις το όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζεις, αλλά και το όποιο σχόλιο/πρόταση σχετικά με τον Stoiximan, ενώ στο e-mail [email protected] μπορείς να στείλεις όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης. Η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσα σε 72 ώρες.

Η υπηρεσία Call back λειτουργεί από τις 10:00 έως τις 22:00 κάθε μέρα. Απλά υπόβαλε το αίτημά σου και θα σε καλέσει πίσω άμεσα ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος- δωρεάν και χωρίς αναμονή.

Για να χρησιμοποιήσεις τις υπηρεσίες Call back & Live chat απαιτείται να κάνεις login στον λογαριασμό σου.

Το τμήμα εξυπηρέτησης μελών είναι διαθέσιμο για τα μέλη μας 365 ημέρες τον χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι σε περίπτωση προβλήματος στην εγγραφή, ο παίκτης που επιχειρεί να εγγραφεί, δέχεται κατευθείαν τηλέφωνο βοήθειας!

Κάθε φορά, επίσης, που κάνει ανάληψη ο παίκτης-πελάτης, ειδοποιείται άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ότι έχει γίνει ανάληψη από τον στοιχηματικό του λογαριασμό, ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν έχει παραβιαστεί ο λογαριασμός του και να τηρηθούν όλοι οι κανόνες ασφαλείας και ιδιωτικότητας στο 100% τους!