Super League 1: Ανάλυση δεδομένων για περισσότερα έσοδα

Προγνωστικά Προβλέψεις Στοίχημα Super League 1

Εν αναμονή της επανεκκίνησης των πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου με την άρση των περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας, η Super League 1 επιμένει να επενδύει στο μέλλον, με τα μάτια στραμμένα σε μια πιο στενή συνεργασία με τους συλλόγους, όσο και την ακόμη πιο ολοκληρωμένη εμπειρία προς τους φιλάθλους.

Μετά την πρόσφατη αναβάθμιση των υπηρεσιών της επίσημης ιστοσελίδας της (slgr.gr), η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου Super League 1 προχωρά στην ενσωμάτωση τεχνολογιών business intelligence (επιχειρηματικής συλλογής πληροφοριών) και analytics (ανάλυσης δεδομένων), που θα αφορούν σε όλα τα δεδομένα της αγωνιστικής δράσης και θα βασίζεται στην πλατφόρμα Pobuca & Microsoft Dynamics 365.

Η Pobuca (πρώην SiEBEN) η ταχέως αναπτυσσόμενη scale-up εταιρεία Customer Experience (CX, δηλαδή εξυπηρέτησης πελατών) ανέλαβε -από χθες Μεγάλη Τρίτη 14 Απριλίου 2020- το έργο της ενσωμάτωσης Database (βάσεων δεδομένων) & Business Intelligence τεχνολογιών για τη Super League, με σκοπό την μετάβαση της διοργανώτριας αρχή του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου στην ψηφιακή εποχή των data analytics.

Μέσω του Pobuca Platform, που βασίζεται στο Microsoft Dynamics 365 και των αλγορίθμων επεξεργασίας και ανάλυσης δεδομένων που αυτό χρησιμοποιεί, το κορυφαιο ελληνικό ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα, η Super League 1 θα βρίσκεται σε θέση να παρέχει στους συλλόγους πλήθος δεδομένων που θα τους βοηθούν να στοχεύουν ακόμη καλύτερα τη στρατηγική τους σε επίπεδο marketing, μεγιστοποιώντας τις πηγές των εσόδων τους.

Τα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα αποτελούν εξ ορισμού σπουδαία πηγή big data (δεδομένων μεγάλης κλίμακας), περιέχοντας πολλές και χρήσιμες πληροφορίες για την ποδοσφαιρική αγορά.

Το νέο σύστημα της Pobuca έχει σχεδιαστεί για να συγκεντρώνει σε μία κεντρική βάση όλα τα στοιχεία που αφορούν τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στο ελληνικό πρωτάθλημα, όπως:

  • Μεταγραφές
  • Στατιστικά απόδοσης
  • Βαθμολογίες
  • Κάθε υπαρκτή πληροφορία, που βρίσκεται στο φύλλο αγώνα

Μετέπειτα, το πρόγραμμα Pobuca Platform, που βασίζεται στο Microsoft Dynamics 365, επεξεργάζεται τα δεδομένα με τεχνικές business intelligence και analytics, προκειμένου να τα διαμοιράσει εύκολα στους άμεσα ενδιαφερόμενους.

Στην πλατφόρμα της Pobuca έχουν επίσης ολοκληρωθεί οι απαραίτητες παραμετροποιήσεις ώστε, εκτός από την παραπάνω επεξεργασία και αποθήκευση των δεδομένων, να προφέρεται και μια αναβαθμισμένη και ολοκληρωμένη πελατοκεντρική εμπειρία στους Έλληνες φιλάθλους μέσα από την ιστοσελίδα της Super League 1, απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις τους. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις αυξημένες ανάγκες για γρήγορη ενημέρωσης των live αποτελεσμάτων κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής δράσης, η ομάδα της Pobuca επέλεξε να ενσωματώσει το σύνολο των κορυφαίων λύσεων Microsoft Dynamics 365, Azure και PowerBI, με σκοπό τη βέλτιστη εμπειρία των χρηστών.

Το νέο σύστημα αποτελεί ένα ξεκάθαρο βήμα προς το μέλλον για το ελληνικό ποδόσφαιρο, φιλοδοξώντας να καταστήσει την Pobuca έναν συνεργάτη καινοτομίας και υψηλής τεχνολογίας της Super League 1, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας γύρω από το σύνολο των ποδοσφαιρικών διοργανώσεων της χώρας!

Τα τελευταία χρόνια γίνονται σημαντικές προσπάθειες εκσυγχρονισμού του ελληνικού ποδοσφαίρου. Η Pobuca, ως εταιρεία με σαφή προσανατολισμό προς τις νέες τεχνολογίες και την υιοθέτησή τους για τον εκμοντερνισμό των δομών της χώρας, δεν θα μπορούσε να μην δώσει το παρών σε αυτή την προσπάθεια. Η εξειδίκευση της εταιρείας μας είναι η διαχείριση και η βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών, με το φίλαθλο κοινό να αποτελεί αναμφίβολα κατηγορία με αρκετές ιδιαιτερότητες“, δήλωσε σχετικά ο κ. Ισίδωρος Σιδερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca.

Το όραμά μας είναι να προσφέρουμε τις κορυφαίες τεχνολογίες του μέλλοντος και την τεχνογνωσία μας σε κάθε οργανισμό και κάθε φορέα τόσο σε εγχώριο όσο και διεθνές επίπεδο. Στεκόμαστε στο πλευρό της διοργανώτριας αρχής της ελληνικής Super League έχοντας ως κοινή μας αποστολή να συγκεντρώσουμε τα δεδομένα των πρωταθλημάτων και να βοηθήσουμε στη βέλτιστη λήψη αποφάσεων. Αγαπάμε τον αθλητισμό και θέλουμε να δώσουμε τα εφόδια στις ποδοσφαιρικές ομάδες να διαχειριστούν τα δεδομένα τους και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες προς τους φιλάθλους τους“, πρόσθεσε ο κ. Σιδερίδης.

Ποια είναι η Pobuca

Η Pobuca (πρώην SiEBEN) αποτελεί scale-up εταιρεία παροχής Customer Experience Management software (λογισμικού διαχείρισης και εξυπηρέτησης πελατών), καθώς και άλλων παρεμφερών υπηρεσιών.

Στα 20 χρόνια λειτουργίας της, η Pobuca (πρώην SiEBEN) παρέχει ένα μεγάλο εύρος λύσεων στο χώρο του CRM & productivity (παραγωγή δεδομένων και δέντρου πελατειακής υποστήριξης), συμπεριλαμβανομένων συμβουλευτικών υπηρεσιών και τεχνικής εφαρμογής των λύσεων της, όπως επίσης και περαιτέρω υποστήριξη με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πελατών της και την αύξηση των πωλήσεων τους.

Έχοντας ως έδρα το Λονδίνο και παρουσία σε άλλες χώρες, όπως η Αργεντινή, η Πολωνία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Pobuca απασχολεί σήμερα 110 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 40 είναι προγραμματιστές. Σύντομα, η εταιρεία αναμένεται να αποκτήσει ενεργή δραστηριότητα και σε άλλες αγορές, Ευρώπης και Αμερικής.

Η Pobuca έχει βραβευθεί ως Microsoft Country Partner τις χρονιές 2016 και 2011, ενώ συμπεριλαμβάνεται στους AI (Artificial Intelligence) innovators (καινοτόμους πρωτοπόρους του κλάδου της τεχνητής νοημοσύνης) της Microsoft, όντας παράλληλα και “χρυσός συνεργάτης“.

Η Pobuca αποτελεί πρότυπο μιας ταχέως αναπτυσσόμενης εταιρείας η οποία χάρη στις εξαιρετικές επενδυτικές προοπτικές που παρέχει, κατάφερε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και εν μέσω οικονομικής κρίσης να συγκεντρώσει μεγάλα ποσά από χρηματοδοτήσεις που από το 2016 ανέρχονται σε 7 εκατομμύρια ευρώ.