Σταματούν και οι διαφημίσεις του ΟΠΑΠ;

Αναμένεται διακοπή των διαφημίσεων του ΟΠΑΠ στην τηλεόραση και σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, πλην ιστοσελίδων στο διαδίκτυο;

Αυτό ισχυρίζεται η ιστοσελίδα crimenet.gr, η οποία αναφέρει: “Η Επιτροπή Ελέγχου και Εποπτείας των Παιγνίων δεν εγκρίνει τις διαφημίσεις του Οργανισμού και δεν μπορούν να προωθηθούν στα ΜΜΕ, προκαλώντας τους μεγάλη ζημιά, σε μία ιδιαίτερα δύσκολη εποχή.

Το «πάγωμα» των διαφημίσεων ήρθε λίγες ημέρες μετά την προσφυγή του ΟΠΑΠ στο Δικαστήριο Διεθνούς Διαιτησίας του Λονδίνου κατά του Δημοσίου (και της ίδιας της Επιτροπής που άλλαξε τον κανονισμό) για τα παιγνιομηχανήματα (VLTs) ή «φρουτάκια», όπως είναι γνωστότερα.

Η ενέργεια της Επιτροπής να απαγορεύσει μέχρι νεωτέρας τις διαφημίσεις, που κατά πολλούς θεωρείται εκδικητική για τον ΟΠΑΠ, προκαλεί «έμφραγμα» στα Μέσα Ενημέρωσης. Τα έσοδα από τις διαφημίσεις ανέκαθεν αποτελούσαν τονωτική ένεση, ακόμα και όταν μειώθηκαν (με μονόπλευρη απόφαση) μετά την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού”.

Θα γίνει πράξη αυτή η απαγόρευση για τον ΟΠΑΠ, ο έλεγχος του οποίου, όπως έχει γίνει γνωστό, μετά την εξαγορά του, γίνεται από την αρμόδια Ανεξάρτητη Αρχή (ΕΕΕΠ) για λόγους δημοσίου συμφέροντος;

Πάντως, την ώρα που το Τζόκερ μοιράζει, μετά από αλλεπάλληλα τζακ-ποτ, το δυσθεώρητο ποσό των 13.000.000 ευρώ, θα είχε ενδιαφέρον να το δούμε αυτό.

Το bet3.GR έχει μιλήσει με στέλεχος μεγάλης νόμιμης online στοιχηματικής εταιρείας, το οποίο επισήμανε πως ήδη νωρίτερα από τον ΟΠΑΠ, η ΕΕΕΠ επέβαλε απαγόρευση διαφημιστικών σποτ σε τηλεόραση και ραδιόφωνο για τις 24 νόμιμες online στοιχηματικές εταιρείες με την άδεια του Νοεμβρίου του 2011. Οπότε, βάσει αυτής της πληροφορίες, θεωρήθηκε λογικό κάτι τέτοιο να ισχύσει και για τον ΟΠΑΠ.

Οι νόμιμες online στοιχηματικές εταιρείες μπορούν κανονικά να διαφημίζονται με banners και text links σε ιστοσελίδες του διαδικτύου, όπως, άλλωστε, επιτρέπεται να πράττει και ο ΟΠΑΠ.